vineri, 19 septembrie 2008

MULIUS SAU MULIANA?


am ramas pur si simplu socat..nici acum nu'mi vine sa cred!aceasta poza e o buna pyine de mynkat pt site acum va fi shi mai interesant !mulius,jos palaria!GOOD JOB

25 de comentarii:

jell spunea...

am ramas pur si simplu socat..nici acum nu'mi vine sa cred!aceasta poza e o buna pyine de mynkat pt site acum va fi shi mai interesant !mulius,jos palaria!GOOD JOB

Anonim spunea...

Esti socat sau socata? Nu stiu ce sa mai cred.

jell spunea...

vorba lui mulius D:D::D:D

jell spunea...

anonim dar tu ce jtii?..ympartete ku patzanii :D

Anonim spunea...

cum am spus, nu cred ca este ea

apropo vedeţi că antivirusul meu a depistat un virus pe muligambia ;)

Anonim spunea...

Site-ul a fost creat de un baiat(Mulius) ,mai apoi dupa cite am intseles la preluat domnishoara data .....

Da posibil ea si are acces la account-ul lui Mulius ....
Dar un lucru nu mie clar ....
Cum draq asha o domnishora simpatica sa shtie HTML-lul shi alte limbaje de programare ???
Plus la asta mai are boyfriend ...
Mie interesant cit timp petrec impreuna .... =)
dar nui pe asta ....
Oricum nui "ea " unicul admin pe acest site .... e absurd asha ceva ....

ps:asta e parerea mea

jell spunea...

k nu e singurul admin asta jtiu shi eu..e sigur faptul!nici eu nu kred k o asha fata s stea la pc toata ziua!!!ea poate e vreo sekretara :D

Anonim spunea...

O am pe Messenger si e mai tot timpul online. Am vorbit de chestii destul de avansate ca programare, advertising, etc. Ba chiar zicea chestii de genul: "adesense nu are viitor in moldova" sau "0.7 centi pt. 3 clickuri". Ei hai, o domnisoara atat de simpatica sta si-mi vorbeste de marketing.
Concluzia mea: Sunt 2, el si ea. Ambii folosesc acelasi account facebook, messsenger, faces, etc. Sunt sigur ca cel/cea cu care vorbeam era baiat! Trebuie sa aflam mai mult de boyfriendul ei.

jell spunea...

ei adsense nu e nimik ieshit din komun...nici io nu jtiam ce'i asta shi a fost destul o data sa fak blog shi deja e o nimika toata..apropos am uitat sa pun aici,dar nushi are rostul!

Anonim spunea...

Nu-mi vorbea doar de adsense. Spunea ceva si de MoldNet, play.md, etc. A 2-a zi am vrut s-o intreb cum merge treaba cu instalarea forumului si mi-a raspuns printr-un smilik aratand ca e ocupata.
Nu stiu ce sa cred:
mulius->mulina->malina->I_LOVE_MALINA
What's next?

jell spunea...

ai n vedere k el e printre noi?
am mai auzit gyndul asta yn chat :O

Anonim spunea...

Chiar nu stiu. El se ocupa de gasirea pozelor si administrarea siteului (cu el am vorbit) iar ea doar cauta poze (ea mi-a aratat ca e ocupata).

Anonim spunea...

Orice ar fi, ea e visul oricarui baiat: sexy, draguta, destapta.....

Anonim spunea...

baieti,care html intr-un blog?e asa de compplicat?
timp pierdut pe mess si site?poate staude la servici si sta messu aprins,asa cum sta toata noaptea?

adsense,poate fac cibernetica, poate is pasionata de calculatoare, poate citesc, poate ma consult,poate ma informez?
pozele...mi le trimit oamenii,demult nu mai intru eu sa caut...am peste 1000 de poze care stau la coada...stati linistiti

inspiratia imi vine repede...in rutina serviciului ma distrez cu site`ul dat...
nu mai faceti polemica ieftina

jell,iti ridici rating`u pe baza pozei mele?nu-i frumos

Anonim spunea...

in plus,avem echipa: programist, hacker, raspunzator de domain, host, un editor, 2 admini, 2 autori...
tat ii pus la cale...

jell spunea...

ei muliana kare rating daka nici makr nimeni nu jtie cines eu :D

Anonim spunea...

jell, cine esti? :D
Sunt intr-o dilema si sper sa ma ajutati. Credeam ca Muligambia e administrata de un baiat, un tanar. M-am gandit: Ce-ar fi sa-l ajut sa-si faca site-ul mai avansat si mai bun? I-am scris pe Messenger despre un mic dictionar Windows pe care l-am facut. I-a placut. A 2-a zi am raspuns la "Idei" pe site, iar lui/ei i-au placut unele idei de-ale mele, asa ca mi-a scris din nou pe messenger. A inceput sa instaleze forumul (apropo, cum stai cu instalarea?), iar eu am facut toolbarul. Acuma intrebarea e: Sa continui s-o ajut, dar vad ca au "programist" si inca si "hacker" (nu prea vad treaba lor, a programistului cel putin). Pai daca au programist unde e ceea ce a facut el pana cum? Instalarea WordPress, a temei, si a unor pluginuri nu necesita cunostinte in programare. Sa continui sa-i ajut sau s-o las balta (si poate chiar sa sterg si toolbarul)?

jell spunea...

nu nu niku ajutaaaaaiii!
sit'u e bun place!
lasa makar sa facem zarva putzin,sa se mai gyndeaska lumea kynd face poze:D
niku uit'n profil :D

Anonim spunea...

Dap ei au deam "programist". Lasa el sa faca totul :D. Tot ce a facut el e sa scoata copyrightul la WordPress, desi nu sunt sigur ca el a facut-o..

jell spunea...

te'au obijduit nikule...fa'mi mie sit k io platesk :D :D

Anonim spunea...

Ce fel de site iti trebuie?

jell spunea...

a nu..a fost o gluma sorry.shi asha fak 8 ore numai universitatea,shiapoi mai shi lukrez de unde sa iau timp de sit'!da daka ceva lasa mess/promit k shterg mesaju'/

Anonim spunea...

calcea_nicu@yahoo.com
Poti sa-l lasi, oricum nu mai tin la anonimatul meu.
P.S. Am inteles ca era o gluma, am uitat sa pun smilikul :D

Anonim spunea...

Ce pot sa spun?...
M-am ashteptat la baiat..

Anonim spunea...

"cine suntem noi?

* sunt un băiat de 17 ani, needucat, agramat, virgin, urît şi invidios
* sunt o fată de 17 ani, grasă, păroasă, proastă, fără cunoştinţe minime in domeniul modei "

Cred ca cu asta totul e spus...